Karls Erlebnis-Dorf stuurde ons afgelopen week een persbericht waarin ze laten weten dat de Gruselnächte in de locaties Rövershagen en Elstal dit jaar niet zullen door gaan. Men kan ze niet houden op de schaal en de kwaliteit waarmee ze dat zouden willen doen. Daarom worden deze avonden doorgeschoven naar 2021 waarin ook het 100 jarig bestaan gevierd zal gaan worden. Dat gaat dan ook meteen met extra verassingen samen. Reeds gekochte tickets blijven geldig voor corresponderende dagen volgend jaar. De reguliere Halloween versieringen zullen wel gewoon in het park verschijnen rond half oktober, griezelig verklede gasten zijn dan ook welkom.
Er was deze week echter opnieuw Karls nieuws! Inmiddels zijn we op het punt gekomen dat zo goed als elke attractie weer geopend is in de Erlebnis-Dörfer. Wel natuurlijk met de nodige maatregelen. Daarnaast heeft Karls zijn openingstijden verruimd en zullen de parken tot 31 augustus dagelijks geopend zijn van 8:00 tot 20:00.
Maar het echt bijzonder nieuws vond ik de tip die onderaan het bericht zat. Je kunt namelijk van ieder Karls locatie op hun website (direct op de homepage) zien wat de actuele bezoekersdrukte in het Erlebnis-Dorf is om daar jou bezoek op af te stemmen!

(op dit moment is alles natuurlijk gesloten, maar ik zal als ik er aan denk morgen ook even een screenshot maken wanneer ze wel open zijn).
Edit: de parken zijn nu wel open, tof systeem!