Parken die plannen maken om open te gaan, je ondersprayen met sanatizer en bergen met doekjes.
met allemaal mooie regels om alles zo veilig mogelijk te laten verlopen.
Kennen we allemaal de attractie genaamd “De Supermarkt”?
Ook daar gelden voor een behoorlijk deel de regels die de pretparken willen invoeren, en gaat het afstand houden daar goed?
Nee voor geen (anderhalve)meter, toch sneakt een bezoeker soms vlak langs je ookal hou je er rekening mee.
Nou is een bezoekje aan de supermarkt maar een kort momentje op een hele dag, rek dat nou eens op naar een hele dag in een pretpark zoals Disney of Nederlands park, en welkom bij de nieuwe Corona-haarden!
Waarbij je een huizehoge kans maakt op een extra souvenir waar je als bezoeker niet op zit te wachten.
ik snap de economische noodzaak van alles weer snel open, maar ik zie in Nederland dit voorlopig niet snel gebeuren.
kinderen mogen een beetje sporten, wel op gepaste afstand, scholen gaan weer onder strenge voorwaarden open, en de entertainmentsector maakt al plannen om snel open te gaan.
Niks mis met plannen maken, maar de pretparkindustrie staat net als festivalorganisatoren, artiesten etc etc achteraan de rij om open te gaan.
Tot en met 1 september geen festivals, nou tot die tijd zeker ook geen pretparken die open gaan zijn volgens mij.
Gaat een park al dan niet tegen adviezen in wel eerder open, bedwing jezelf en ga niet naar dat pretpark, je haalt je misschien een bak ellende binnen waar je niet op zit te wachten.