Ik heb me bewust even een paar dagen op de vlakte gehouden, om alles wat ik hier voorbij heb zien komen in combinatie met het volgen van het nieuws omtrent het corona virus in me op te nemen.
Vervolgens heb ik dit topic terug gelezen, en ben tot de conclusie gekomen dat ik mezelf heb neer gezet als iemand die het allemaal niet kan schelen.
Hiervoor wil ik dan ook excuses maken niet alleen naar mensen van het forum die zich aangesproken voelden, maar ook aan eigenlijk alle mensen, en dus ook aan mezelf, want iedereen heeft last van het corona virus, en iedereen wil dat het zo snel mogelijk voorbij is.
Wat betreft de situatie over 21 april.
Ik neig er steeds meer naar, dat ik die dag uberhaubt niet ga, en als phantasialand op die dag om welke reden dan ook, alsnog geopend is, ik met hun om de tafel ga zitten om te kijken wat ik kan doen wat betreft mijn bezoek als de huidige maatregelen voorbij zijn.
Gezien de situatie, ga ik er vanuit dat phantasialand mijn beweegredenen begrijpt, en ik hoop dan ook dat hun met een passende oplossing komen.
Ik heb ondertussen nog meer ingezien dat dit virus niet zomaar een virusje is. En naast de maatregelen die ik zelf al heb getroffen, heb ik de afgelopen dagen gemerkt dat ik juist meer dan ooit er op let dat ik de maatregelen respecteer en uitvoer.
Ik heb eigenlijk altijd al het hart op de tong gehad, en dat heeft vaker tot discussies geleid waar ik later dan weer van heb ingezien dat ik het zelf anders had kunnen doen, of dat ik met de andere partij eruit ben gekomen omdat we erachter kwamen dat het mes altijd aan twee kanten snijd, of zelfs aan meerdere kanten soms.
Dus, ook hier had ik mijn woorden omtrent mijn bezoek op 21 april anders moeten kiezen, en heb ik wellicht mensen tegen me in het harnas gejaagd.
Hoe er vervolgens door een paar mensen op gereageerd is keur ik zelf ook niet goed, maar ik begrijp het wel degelijk.
Ik hoop met deze lap tekst jullie (en overigens ook mezelf) heb laten inzien dat ik fout zat, en dus 21 april of het park nu wel open is of niet, niet af zal reizen naar phantasialand.
Het geld ben ik wellicht kwijt, maar ik heb al eerder aangegeven dat ik ergens tussen in balanceer van iemand die het geld niet kan missen, en iemand die dat wel kan.
Het zou jammer zijn als ik het kwijt ben, maar gezondheid is me veel meer waard dan een (leuk) dagje in een pretpark.
Nee, mocht phantasialand dit jaar nog weer open gaan als het echt weer kan, dan ben ik zeker van de partij, net als velen hier op het forum onder ons waarschijnlijk, maar voor 21 april ben ik er niet.
Overigens die conclusie die ik uit dit stukje tekst heb gehaald is dat ik inmmidels helemaal tot de conclusie ben gekomen om niet te gaan, want dat is voor iedereen beter.
Dus waarmee ik, in het begin van deze tekst ben begonnen, kan als niet getyped worden beschouwd, maar eigenlijk wil ik deze tekst niet gaan editen om juist mijn gedachtengang met jullie te delen.
Ik hoop dat hiermee de kous af is, en dat we met z'n allen deze tijd verstandig kunnen uitzitten om elkaar uiteindelijk als het weer veilig is tegen te komen in een pretpark, op een kermis, of bij de glijbanen van het zwembad of bij een andere gelegenheid.
Tot dan!