luckyrik28 Al in het voorjaar stond er een tripje bij mij op de planning om samen met een Belg naar Fort Fun te gaan. Samen met een aantal rodelbanen maakten we er een heel weekend van. Gelukkig liet Corona het toen om dit door te laten gaan. In alle vroegte haalde ik de Belg illegaal in de provincie Antwerpen op om dan naar Winterberg te gaan voor de eerste rodelbanen. Na 3 en een half uur rijden met wat tussenstops kwamen we aan bij parkplatz 1 waar de eerste 2 rodelbanen te vinden zijn. Eerste is Schanzen Wirbel een Alpine Coaster van Wiegand en duidelijk een nieuwe model want deze werd automatisch afgeremd. Helaas is deze maar erg kort waarbij alleen de laatste bocht interessant was om te nemen. Kosten voor deze was 3 euro 50 valt dus mee. zo ziet dat er uit eerste voor vandaag Selfie moet kunnen Op naar de buurman de HerrlohBlitz deze is van Brandauer een single rail systeem die wel wat leuker zijn en dit was de eerste die ik deed van deze. En hier moest ik toch op sommige momenten erg hard remmen. Heel leuk en rap baantje. Ook deze koste 3 euro 50 wat een apart ding bostels als remmen Nou hier waren we in een half uurtje klaar en gingen we naar parkeerplaats 3 voor het echte werk. Dit meer toeristische gebied heeft namelijk Fly Line een hangende rodelbaan die op Coaster-Count stond. Deze was wel apart je hing in een tuigje en ging niet snel maar wel lang naar beneden over een mountainbike parkour. Daarna met een skilift weer naar boven. Hier was het veel drukker en was een 15 minuten wachten. kosten waren ook 12 euro maar wel waard. dwars door de bomen Mooi landing systeem En weer terug naar boven Bij Willingen is een wildpark daar wilde we vandaag eindigen maar voordat we daar kwamen was er een Alpine Coaster nog onderweg. Sternrodler was de beste alpine coaster van vandaag, volgens de medewerker hoefde je alleen de laatste bocht te remmen en dat advies nam ik graag aan. Lekker snel door de bochten en leuke bunny hops. En deze was ook 3 euro 50 en zeker een aanrader als je toch in de buurt bent. Alpine nummer 2 lijkt bijna wel traditie Laatste stop was Wildpark Willingen, een schattig klein wildpark tegen een berg opgebouwd met variatie aan dieren en sprookjes. Ook hadden ze er een credit voor mij namelijk een Butterfly achtbaan nummer 453 voor mij. Ook andere Heege attracties stonden beneden opgesteld en het wildpark had leuke dingen en een heuze vogelshow. Leuk parkje alleen na 2 uur hadden wij het gezien. CREDIT Molentje andere Heege dingen DINO world Vogels Sprookejs En natuurlijk Wilde dieren Hierna was het eet tijd en slaap tijd en dan konden we morgen naar Fort Fun. Dat lees je in het volgende verslag. Bedankt voor het lezen.