Afgelopen dinsdag bezocht ik Tier und Freizeitpark Thüle! Ik moest in Groningen wezen voor werk, en ik had een paar uur over. Dus ik stelde mijn navigatie in en binnen een uurtje was ik in het park. Het park was lekker druk, want het was vakantie in Duitsland.
Op het moment dat je naar Coast2Coaster kijkt dan zie je welgeteld 4 achtbanen in dit park! Maar dat is een illusie die je snel mag vergeten. 😛 1 coaster is namelijk een afgebroken Butterfly. 1 coaster is een nieuwe butterfly die nog in opbouw is. En de laatste achtbaan die ik niet kan doen is een Gerstlauer Kiddy Racer. Voor hoeverre je dat überhaupt een achtbaan kan noemen.
Wat overblijft is deze leuk Zierer Force 2! Prima baantje voor dit type park. 🙂
Het park telt verder diverse Heege attractie's. Deze waterattracties. Nog wat flatrides. Al bij al een meer dan prima verzameling voor een pretpark van dit formaat. Heb er aardig wat lol in gehad. 🙂
Helemaal geschikt is deze bandenbaan. Het zijn 1 persoons ronde banden. Wat voor in een pretpark al uniek is. Maar de bochten zijn plat. Er is geen banking mogelijk. Daardoor zijn de G-krachten heel hoog en intens. De beste waterglijbaan die ik ooit heb gedaan in een pretpark. Echt insane was dit ding. verwacht je toch niet in een pretpark als dit. 😛
Ze hadden natuurlijk ook een dierentuin! Was niet heel erg onder de indruk eerlijk gezegd. Redelijk kleine kooien. Veel hekken overal. beetje outdated. Maar al bij al leuk om even doorheen te wandelen.
De bobkart is de topattractie van het park! Hij is lang en snel. Veel beter dan die van Toverland. De beste bobkart welke ik gedaan heb tot nu toe. 🙂
Verder viel mij het gebrek aan veiligheid hekken en regels op in dit park. Praktisch alles kon wel. Is natuurlijk Fout Duits Freitzeitpark eigen. Maar alsnog. 😛
In mijn review vlog ga ik nog dieper in op het park en mijn bezoek! Zitten ook een aantal leuke onrides in. Onderander van de extreme waterglijbaan en de bobkart. 🙂
Ik heb een super namiddag gehad in Tier und Freizeitpark Thüle in ieder geval! Het park is schoon, netjes en gewoon een hoop lol. Kan het iedereen die in de buurt is zeker aanraden om te bezoeken! 🙂