Erik Deze trein heeft niet echt een 'zero-car'. Het voorste karretje heeft twee wielstellen.
Nee toch? Volgens mij is elke coach is hetzelfde. Aan de voorzijde van de trein vind je gewoon nog een extra wielstel, vóór de coach. De bevestiging tussen de coach en het wielstel is volgens mij wel anders dan de bevestiging tussen twee coaches, maar dat is volgens mij zo bij elke fabrikant, anders gaat het wielstel een eigen leven leiden in de rit. (volgens mij kan het voorste wielstel slechts kantelen in één richting, waar de andere bevestiging bewegingsvrijheid in verschillende richtingen hebben)

Hier kun je duidelijk het extra wielstel zien, dat gewoon als zero-car fungeert.
Ook bij treinen zoals die van Goliath wordt het op deze manier opgelost, de zero-car is vermomd als frontje van de eerste coach, maar het wielstel kan wel degelijk bewegen ten opzichte van de eerste coach. Vekoma loste het eerder aan de achterkant van de trein op, zie bijvoorbeeld de treinen van Xpress, maar kiest bij haar nieuwe design ook voor een zero-car aan de voorzijde:

Het enige verschil met bijvoorbeeld Intamin's Goliath, is dat Vekoma het kapje op het wielstel mee laat draaien met het wielstel, maar Goliath laat de kap mee draaien met de eerste coach.