Vandaag was Six Flags Magic Mountain aan de beurt. Het park dat al mega lang op me verlang lijstje stond. Bij de Opening van Six Flags Holland kwam ik in aanraking met dit park. en toen zag ik al, dat daar erg mooie Coaster stonden en had toen al zo iets, zou gaaf zijn om deze ooit eens te gaan bezoeken. Maar toen der tijd had ik ook wel een gevoel of dat ooit gaat gebeuren ik weet het niet.
Maar deze dag is nu dan toch gekomen. Veel gehoord over dit park. Dat O.A de Operations erg slecht zou zijn. En ik vermoede zelf dat het een grote beton plaat met Rollercoaster zou zijn, en meer niet. Dus een beetje sceptisch ging ik richting Six Flags Magic Mountain. Met een beetje de hoop dat het net zo druk zou zijn als gister in Knott's Berry Farm. Toen we aan kwamen rijden dacht ik al dat de goden ons gehoord hadden. Bij aan komst leek het mega stil te zijn. En uiteindelijk was het dat dus ook. Overal 0 minuten wachten. Heerlijk in zoon park als dit. Oke voor wat frond seat ritjes moesten we hoog uit, een ritje of 3/4 wachten maar dat was zeker de moeite.
Six Flags Magic Mountain staat toch bekend met een paar Bijzondere Rollercoasters zo als de Stand-Up RollerCoaster, The Riddler's Revenge Ik had nog nooit een Stand-Up Coaster gedaan, Dit was toch wel een aparte ervaring.
En natuurlijk de RMC twisted colossus, Na dat ik hoorde dat we in ons eigen kikker landje een RMC zouden krijgen moest ik toch even voor proeven. en WoW wat een topper zeg, super gave baan. En dacht gelijk al wat we toen in januari wisten over untamed. Dat moet echt een Beest gaan worden. En dat zal dan mijn 2e RMC gaan worden.
Tatsu was mijn 3e Flying coaster Maar ook gelijk wel de beste die ik tot nu toe heb gedaan
En de Goliath, Toen de Goliath naar Six Flags Holland kwam zag je belden van een mega coaster. De Goliath in Six Flags Magic Mountain En nu heb ik eindelijk die van de Reclame's ook eens echt mogen doen. Lekker baantje hor,
En De X2 De baan waar ik bij dacht AUW. Maar dat viel echt reuze mee maar wat een gestoord ding is dit !!. Wie verzind zo iets. Maar oh zo gweldig gaaf zeg. Was echt de dag afsluiten met een knal echt een topper de X2.
Verder vond ik het park er beter bij liggen als ik had verwacht. Oke, Het is geen Disney/ Europaprk of Efteling verre van. Maar na mijn menging vind ik Walibi Hollend er minder uit zien dan dit park. Heb me er toch goed een hele dag kunnen vermaken. Zeker met deze drukte.
Maar goed ben wel weer uit getypt dus tijd voor de Foto's
Dat waren de Foto's Uit een verrassend leuk Rollercoaster tycoon parkje,