Hjalmar Live vanuit Dubai heeft onze @Glenneke een aantal foto's van de voortgang van deze achtbaan en de StarFlyer!
Taronco Aan de kleuren te zien lijkt het wel een afdankertje van het nooit gerealiseerde Six Flags Dubai
Cornelius The_Bullgod Six Flags over Texas opent die als Aquaman Powerwave komend jaar, als ik ‘t me goed herinner.
Hjalmar The_Bullgod volgens de jaarverslagen zullen de attracties verspreid openen. Er komen 12 nieuwe in de komende 12 maanden en momenteel worden er al vier gebouwd.
The_Bullgod Cornelius die voor Texas is een andere. Bollywood krijgt de baan die voor Six Flags Dubai bedoeld was.
The_Bullgod Hjalmar klopt, die powersplash zou normaal gesproken nog in 2020 moeten openen. Terwijl die GCI voor 2021 op de planning staat, net als die 2 voor Motiongate. Voor wanneer het reuzenrad en de starflyer in Bollywood geplant staan weet ik niet.
Hjalmar kleine update vanuit Dubai. (Facebook werkt nog steeds niet op dit forum voor mij, mocht iemand anders de foto’s ook niet door kunnen klikken even de directe link gebruiken)
The_Bullgod Hjalmar Facebook werkt nog steeds niet op dit forum voor mij Je bent niet de enige die dit probleem heeft.
Jonathan The_Bullgod Die woodie wordt nog niet vermeld omdat die later opent en nog niet af is. Die PowerSplash lijkt er niet meer te gaan komen. Duane van rcdb vertelde me dat hij die PowerSplash gezien had op de plannen, maar hij heeft indicaties gekregen dat die (voorlopig) geschrapt zou zijn. Ondertussen is de achtbaan ook van rcdb verwijderd.
Niek Die woodie ziet er toch wel indrukwekkend uit! Hebben we ergens al iets van een layout/baanoverzicht gezien?
The_Bullgod Niek Nee, niet dat ik weet. Het is zelf nog onbekend hoe hoog, lang en snel deze baan word.