Op deze 2e dag waren we best vroeg wakker. Dus zijn we bijtijds de auto in gestapt, om naar het het park dat zichzelf Amerika's eerste themapark noemt, Knott's Berry Farm te rijden. Waar we lekker op tijd aankwamen.
Nog voor de poorten open gingen stonden we voor de deur maar voor dat het park werd geopend werd eerst de Amerikaanse vlag gehesen onder de tonen van het Amerikaanse volks liet. Al had ik dit al gezien dat vaker gebeurt toen der tijd in Orlando maar blijft toch iets aparts om zo mee te maken.
Na het open van het park zijn we lekker gaan genieten al snel kwamen we bij een topper van het park uit de houten Coaster GhostRider. WOW wat een baan is dit. er lijkt geen eind aan te komen hij blijft maar lekker over die baan heen raggen, En ja met 0 minuten wachten was het geen straf om hem nog eens te moeten doen. Dus uiteraard hebben we een paar ritjes gemaakt op deze dag gemaakt, wand het bleef de hele dag erg stil in het park. Dat was wel erg fijn om veel te kunnen doen. Zo hadden wij ook de Silver Bullet snel gevonden met wederom 0 min wachten. De Silver Bullet is toch ook wel Een topper van een B&M coaster. Deze en GhostRider waren in mijn ogen toch wel de toppers van het park. Daar in tegen vind ik hun nieuwste Coaster HangTime maar een saaie bedoeling.
Verder vind ik het park er echt leuk bij liggen en was er echt voldoende te beleven En hebben we goed gebruik kunnen maken van de drukte die er dus totaal niet was.
Al had ik wel 1 min punt van het park of eigenlijk net buiten het park. Daar was het eten in het Restrand naast het park wat van ook van Knott's Berry Farm is niet zoon succes het eten was er niet zo lekker en vooral was de kip erg droog, maar voor de rest is Knott's Berry Farm een leuk park met toffe coasters.
Voor de volgende dag hebben we Six Flags Magic Mountain op de planning staan. Stiekem hopen we op de zelfde drukte als vandaag in Knott's Berry Farm, laten we het hopen.
Maar nu eerst de Foto's uit Knott's Berry Farm
Dat waren ze weer.