The_Bullgod Hadden we de trein al gezien voor de "T-Rex Family Coaster"? Bron: TPM via Djurs Sommerland
broodje123 Er leek ook nog een trackride te komen als je het artwork bekeek. Is dat een volledig nieuwe en krijgt die misschien indoorscenes? Er valt weinig over te vinden.
The_Bullgod broodje123 Er komt inderdaad ook nog een trackride, welke de naam "Dino Xpedition" gaat krijgen. Maar meer info kan ik er momenteel ook nog niet over vinden.
The_Bullgod Ronny Zoiets als de oude tuffer in de Efteling. Alleen bij Djurs zullen er dan Jeeps op de baan komen.
Ronny The_Bullgod Dank je, ik dacht dat mogelijk bedoeld werd dat er een soort darkride stukje in de baan kwam. Maar de trackride heb ik inderdaad op foto's gezien.
The_Bullgod Ronny Er kan natuurlijk altijd nog een stukje indoor/darkride bij komen, maar dat is nu nog niet bekend.
The_Bullgod Nieuwe foto's vanuit Djurs Sommerland. Het nieuwe themagebied met de coaster moet 30 april openen voor publiek. Bron: Djurs Sommerland En nog enkele plaatjes die European Coaster Kings gekregen hebben van Djurs. Bron: ECK
The_Bullgod Remco82 Weet niet waar je naartoe linkt, maar het is geen ECC Dan weet je dus wel waar die link je naartoe heeft geleid.
The_Bullgod Afgelopen weekend opende Djurs Sommerland hun nieuwe themagebied Dinosaurland. Hier enkele foto's van de Mack Powered coaster "T-Rex Family Coaster" en Dino Xpedition; een gethematiseerde rondrit. En ook nog enkele andere speeltoestellen voor kinderen. Verder volgen er ook nog 2 video's van T-Rex Family Coaster en Dino Xpedition Bron: Themepark Magic & Starparc.be
luc136 Mja… Op basis van foto’s vind ik het niet veel eigenlijk. Djurs heeft ruim twee jaar de tijd gehad om dit te bouwen en dan ligt er een zandvlakte met twee attracties en een setje animatronics. Op zich zien de attracties en theming er niet verkeerd uit, maar het totaalplaatje is zo kaal. Het mist zo te zien echt de knusheid en aandacht die de rest van het park kenmerkt. Jammer…
Taronco Dit gevoel herken ik ja. Vind het vooral veel leegte en ruimte voor twee attracties. De attracties zelf zien er prima uit maar vind het nog wat kaal overkomen zo. Daarnaast heb ik echt een hekel aan dinos, maar dat is mijn mening natuurlijk xD
Barry29 Pretparkgenot Deze King Kong animatronic komt uit de boatride die oorspronkelijk op deze plek stond, en welke een Afrikaans thema had. Hierbij was King Kong het hoogtepunt.
Eftelflags Ik ben er niet helemaal kapot van eigenlijk. Ik ben fan van Djurs Sommerland, ze maken echt leuke dingen samen met Leisure Expert Group, maar hier vind ik het allemaal nog wat steriel en te bedacht eigenlijk. Ik vind die dark ride scene's wel geinig en tof. Maar de rest nog wat 'jammer'. Maar wie weet als het gebied helemaal af is. Beetje niveau Max en Moritz dit. Best geinig maar niet heel veel bijzonders.
ArcovandenBroek Zojuist beide attracties gedaan, helaas erg matig. En dan is de Mack Powered nog de minst leuke attractie. Het gebied zelf is ook behoorlijk kaal, het past niet in het park. Gelukkig staan er genoeg andere toppers, Juvelen blijft geweldig! 😎
no-fear1991 ArcovandenBroek Dan heb ik blijkbaar een onpopulaire mening, maar wij vonden het een paar weken geleden een hartstikke leuk gebied. Ja, de begroeiing moet zijn werk nog doen, maar dat heeft tijd nodig.