Eric DLP Report heeft een uitgebreide fotoreportage gemaakt van de heropening met een hoop nieuwigheden. https://dlpreport.com/en/special-report-disneyland-paris-reopens/
Hjalmar Vanaf 17 Juli mogen we in Paris genieten van een nieuwe scène in Philharmagic. Un Poco Loco zal toegevoegd worden als scène. Leuk! Want het kon wel wat extra’s gebruiken na al die jaren.
ppc-anoniem-2 Vanaf volgende week weer jaarkaarten te koop Looopings weet te melden dat vanaf volgende week (woensdag 15 juli) het weer mogelijk is om jaarkaarten te kopen. Het beperken van de verkoop van abonnementen was volgens ingewijden van looopings te wijten aan een storing in de databaseoplossing met seizoenskaarthouders. Ook voor abonnementhouders blijft het daarna verplicht om een dag te reserveren als ze met hun abonnement willen langskomen in de parken.
Hjalmar Gezien Fuente del Oro, sinds de heropening een nieuw aanbod heeft gekregen, mag het blijkbaar geen restaurant meer zijn. Parijs heeft een bar met Frozen Margaritas.
ppc-anoniem-2 In EPCOT is de La Cava del Tequila zo ongeveer de populairste bar van het park. En de Fransen lusten ook wel een glaasje alcohol, dus een bar is wel een uitkomst. Zeker met zo'n afgeschermd terras. Vraag me wel af of die sticker met BAR tijdelijk is, ik hoop het wel.
Hjalmar Zojuist zijn de tickets voor Disney New Year Eve’s Party live gegaan en er is vuurwerk aangekondigd voor het evenement! De eerste echte show in het park zoals we dat voor Covid kenden. Come celebrate a Disney New Year Eve’s Party at Disneyland® Park! The countdown is on for this once-in-a-year event. Get ready to bring in the new year bedazzled by exciting festive delights! Then dance the night away with music, exclusive access to the magic of late-night attractions, and a spectacular fireworks display! This promises to be a night you’ll never forget. So, dust off your dancing shoes and prepare to welcome in 2022 with Disney Characters. Disney New Year’s Eve Party ticket gives you access to the Disneyland Park on 31 December 2021 from 8:00pm to 2am. Early access to Disneyland Park starts at 5pm for those with valid tickets to this special evening. Quick – book your spot space is limited.
ppc-anoniem-2 Wel apart dat het lijkt dat ze voor het planetarium zo te zien alle oude techniek laten zitten.
Eric ppc-anoniem-2 inderdaad. Ik had er toch stiekem hoop op dat ze de techniek van het planetarium, dat de afgelopen jaren bewezen heeft niet te werken, wat duurzamer zouden maken met een renovatie van dit formaat. Op deze manier blijf je natuurlijk achter je onderhoud aan lopen. Hopelijk ben ik veel te voorbarig en kan deze techniek nog jaren mee.
PowerWave Dat de verf niet bijgewerkt is wilt niet zeggen dat er verder niks opgeknapt is, Ik zie nieuwe riemen, sleepleidingen enz., er is wel degelijk iets van de techniek vernieuwd.
DaltonTerror Voor zij die dit weekend van zin waren om af te zakken naar Parijs. ED92 meldt dat beide parken volzet zijn, heb je dus geen gedateerd ticket of een reservatie kan je niet naar binnen. Ben benieuwd wat dit gaat geven voor zij die niet op de hoogte zullen zijn.
Piet_Verdriet Ze hebben de foto al verwijderd, maar de voorkant van het kasteel staat er al een week of drie zo bij. Geen gezicht, haal die steigers maar gauw weg.
Dean De grote vestiging van Starbucks in Disney Village is weer open na een verbouwing. Bron: ED92 Geen idee of het hier past binnen het topic. Maar vond niet meteen eentje specifiek voor Disney Village.
OlympiaLooping Dean zijn ze bij 90% van de verbouwing alvast open gegaan of is iedere Starbucks zo'n troosteloze loods met stoelen ? 😅