Meint Nou ja ik vind het wel een beetje kritiekloos ten opzichte van wat we zien.
Ik kijk er voornamelijk met een economisch oog naar. Vanuit dat oogpunt is het park gewoon prima bezig en halen ze gewoon netjes geld binnen. Als je kijkt naar de Amerikaanse parken, dan zie je dat ze steeds aan het "vechten" zijn met de concurrentie, iets wat Parijs blijkbaar absoluut niet de behoefte aan heeft om te doen. Ze zijn niet zwaar gaan investeren toen Parc Asterix alle nieuwe achtbanen zijn gaan bouwen, of toen Futuroscope zijn toevoegingen heeft geplaatst. Ze zien blijkbaar geen grote concurentie voor zichzelf met de Franse parken, laat staan Europese parken. Of dit terecht is, laat ik even in het midden.
Als ik als PPC forummer ernaar kijk, met nul interesse voor cijfers of realiteit, dan sta ik net zo hard te schreeuwen dat het park nieuwe attracties nodig heeft. Want er is niets nieuws gebouwd voor zo lang, het waren alleen maar vervangingen van bestaande attracties en de verbouwingen en bouw duren te lang.