Robkuh84 Absoluut geen kenner! Maar puur toeval dat mijn zoon 2 maanden geleden hier aan het spelen was en mij oog hierop viel en direct moest denken aan dit spel... Op naar de volgende:
Japio Robkuh84 Absoluut geen kenner! Maar puur toeval dat mijn zoon 2 maanden geleden hier aan het spelen was en mij oog hierop viel en direct moest denken aan dit spel... Hahah, dan lopen wij met een zelfde blik door het park, zo nu en dan!
John JerryBubbles het was even zoeken maar ik heb hm gevonden 😆 Het is bij het poffertje! Ben toch in het park dus ga op zoek naar een nieuwe opgave.
Ricardo1987 John ik kon die lamp maar ik kon echt me vinger er niet opleggen... heb half google streetview doorgewandeld, en kwam elke keer uit bij het poffertje uit, maar toch elke keer gemist xD
Geertmans John is dit toevallig een van de beauty attributen onder de overkapping in de symbolica wachtrij?
John Vriend_van_de_club kijk! Jij hebt daar vast royaal zitten toiletteren om dit bord uit je hoofd te leren. 💩👍
TheOnlyRealColonel Vriend_van_de_club Is dat de taart bij de zeven geitjes op tafel in het winter seizoen? Waar normaal het ganzenbord spelletje ligt.