Mijn eerste vlog was in Phantasialand, waar ik instant verliefd werd op het park. Ik zou er zo weer naar toe gaan, wat een genot dit park en wat was het fijn om Taron en Black Mamba weer te doen. Samen met een groepje lekker van Phantasialand genieten!

Het viel me wel op, dat niemand maar dan ook echt niemand zich aan de gewenste afstand hield. En doordat iedereen het deed, deden wij het ook niet. Maar wat hou ik van dit park. Vorige keer was Chiapas in Januari vrij koud, nu was die een stuk fijner (en soepeler!).

Je vrienden zijn net zo dol op bloggers als jijzelf if niet? 😝 Hij was weer leuk hoor al had de wachtrij van Taron voor de kijkers iets ingekort mogen worden. En je bent als de camera van je afgedraaid is een stuk minder goed te verstaan. Wellicht daarvoor eens kijken naar een los microfoontje?

Marvin Je vrienden zijn net zo dol op bloggers als jijzelf if niet?

Nou ja he, Nee haha. Ze vonden het wel een leuke vlog dan van een normale "vlogger" (waar ik mezelf wel van distantieer).

Jij weet nu de reden waarom dit moment of fame zo lang duurde 😉, maar eens vond hem zelf ook al te lang eigenlijk.

Ik zou sommige dingen wat korter knippen (wachtrijen en zo), maar je praat heel losjes en enthousiast en ik vond 't een leuke vlog! Het is alleen natuurlijk lastig je aan de regels houden als niemand anders dat doet. Dat zou me wel echt storen.

Jules Ja klopt, wachtrij moest korter 😉.

Het is zeker lastig je aan de regels te houden inderdaad, het is gewoon eigenlijk niet te doen.