Amber
Dan ga je Ghost of Yotei ook zeker interessant vinden, waanzinnig goed verhaal, lekker vrij door de wereld kunnen bewegen en makkelijk af kunnen stappen van het hoofdverhaal, maar ook weer makkelijk weer het hoofdverhaal in kunnen.
En voor een game is het verhaal naar mijn mening van epische filmkwaliteit met wat twists en turns die ik in ieder geval niet zag aankomen en de game mij in ieder geval raakte.
Toen ik de voorloper van de game zag die ik gratis kon binnenhalen twijfelde ik geen seconde en daar heb ik nu ook aardig wat uurtjes in zitten en ik ben nog niet halverwege, er is echt bizar veel te doen in die games.
En om toch even weer de boel on topic te trekken:
Vandaag ben ik wezen shoppen voor een nieuwe bril, en ik mag aan een leesbril, maar goed met 51 jaar is dat geen verrassing.
Verder wat lekkere Nespresso koffietjes gescoord, nieuwe schoenen alvast voor de trip naar Orlando volgend jaar om af te sluiten in de Lego winkel voor wat kerstinkopen voor onder de boom.
Mijn dochter wilde graag Toothless van Lego, en voor mijn vrouwtje de nodige builds uit de Wicked serie gehaald.