John 2 tickets voor DI-RECT in de Kuip. Hun laatste albums kunnen me prima bekoren en Marcel is een beer van een zanger. Ik ben benieuwd! ๐
Anoniempje Ik heb deze mok gescoord toen ik gisteren voor het eerst weer in de efteling geweest. (M'n vader had mijn vorige pretparkmok kapot laten vallen ๐ dus ik moest jammer genoeg een nieuwe kopen. Maar wat een gave mok van de vogelrok. Ik zat te twijfelen want het is meer sindbad, maar die van de baron vond ik te ouderwets en de mok van dvh vond ik een beetje saai. Ik had bijna de python mok ook meegenomen, maar vindt deze iets leuker.
EdwinL Anoniempje Ben bezig met het modelleren van een achtbaan draaistel. Dus dat wordt het eerste grote wat ik waarschijnlijk ga printen. De rest komt hier vast wel voorbij wanneer ik het af heb (zolang het wat met pretparken heeft te maken natuurlijk) ๐
John Gisteren bestelde ik een pizza oventje. Al tijden wil ik een serieuze pizza oven (probeer ze wel eens op m'n BBQ maar dat is toch niet ideaal) maar zo'n stenen bouwwerk kost me teveel geld en ook teveel moeite (want daarvoor wil ik dan een stuk tuin verbouwen). We gaan het dus eerst even met iets kleiners proberen. Deze past op een tafel die nog wel te fabriceren is en was in de aanbieding. Mocht het tegen vallen of hem toch maar 1x per jaar gaan gebruiken, dan kan ik daar met het bedrag wat betaald is nog best mee leven. Het grote experimenteren met deeg maken kan beginnen. Ik ben benieuwd ๐
Marco Al een tijdje zit ik rond te loeren naar een mooi koffieapparaat om mijn Nespresso te vervangen. Gisteren is deze bezorgd en ook gelijk even goed uitgeprobeerd. Heerlijke koffie, dat had ik veel eerder moeten doen.
jos aangezien de zomer ons weer de moeder laat stikken full inverter warmte pomp.. geen warm water? dan toch warm water... ; )
Vlame Op dit moment is mijn laatste aankoop nieuwe sokken ๐ . Dit gaat in augustus na bobbejaanland en walibi belgium sowieso veranderen
John Een nieuw bed. Het was eigenlijk helemaal niet gepland maar toen we bij Goossens liepen en 40% korting zagen op een mooie boxspring die ook in het gewenste grote formaat (200x220cm) leverbaar was, was de rekensom snel gemaakt! Vanaf oktober slapen we hopelijk nรณg beter ๐
Aurelius Een ticket voor de kortste vlucht van mโn leven inclusief landing op de kortste landingsbaan ter wereld! โk Ben voor werk een maand op Sint Maarten en heb hier tijdens de allereerste Sint Maarten Pride ooit een koppel ontmoet dat op buureiland Saba woont. Hun uitnodiging om langs te komen kon ik natuurlijk niet afslaan, dus ik zat zojuist welgeteld 12 minuten in โn DHC-6 Twin Otter.
Jules Aurelius Wat een fantastische luchthaven om op 't lijstje van bestemmingen te zetten en in zo'n tof vliegtuig. Ik ben jaloers!
Jordy Een mooi souvenir gekregen van een vriend van me, die samen met een paar andere vrienden een tripje Engeland heeft gehad. Ik ben helemaal niet materialistisch maar zoiets is toch prachtig om te krijgen! Hij staat mooi bij de pretpark collectie. Of ik hem ga drinken weet ik nog niet. Ben namelijk wel benieuwd! Nummer 1238/2000 Hyperia Lager Bier.
Amber Fractal Design Pop XL Air Black RTX 4070Ti Ventus 3x / 12GB AMD Ryzen 5 7600 MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI (MS-7D75) 2 x 32 GB - DDR5/ G.Skill F6000J3040G32G 1TB m.2 - WD_BLACK SN770 1TB 5 fractal fan + 1 case fan Noctua NH-D15 Corsair RM1000e V2 PSU Uiteraard schoongemaakt en stofvrij gemaakt thuis. 1000 euro. Een betere pc de mijn kampte met ouderdoms problemen. Mijn oude pc heb ik verkocht voor 950 euro.
JeepeeB Als volger en fan van het worstelen van de WWE(World Wrestling Entertainment) ben ik nu in Berlijn om mijn eerste live events mee te maken. Op vrijdag is er Smackdown en op zaterdag Bash in Berlin, stiekem een droom die toch uitkomt na ruim 35 jaar de WWE volgen. En welk souvenir kan je dan halen die alle souvenirs overbodig maakt, precies een replica Title Belt. De riem zelf is van leer, en weegt totaal een kleine 6 kilo, ook de ornamenten op de riem zijn volledig van metaal en bewerkt alsof het van goud is. De steentjes/diamantjes zijn jammergenoeg geen echte, maar het komt in de buurt, en verder qua afwerking is het heel erg gedetailleerd en wordt het stiekem wel een uitdaging om deze op een nette manier op display te zetten in de kamer die ik in gedachte heb. In ieder geval ik ben er blij mee als een klein kind met een snoepje. Ohja ik kreeg van de aardige meneer achter de balie er ook nog gratis een sleutelhanger bij. (mag ook wel als je serieus geld komt uitgeven haha)
celebrate1st Ruim twee maanden geleden hebben we onze Labrador in laten slapen. Toch begon het weer te kriebelen en zijn we via een stichting terecht gekomen. Honden die door redenen een nieuw huisje zoeken. Kenzo kwamen we tegen en waren op slag verliefd. De.man kan door ziekte niet meer voor hem zorgen en wij willen hem die liefde wel geven. We gaan er hoop ik vele jaren plezier aan hebben.
jos celebrate1st mooi dat jullie dit doen! mensen willen allemaal een puppy en deze dieren worden vaak vergeten ๐
jos vandaag aanbetaling gedaan voor een zusje.. maar dan helemaal zwembadblauw.. Het lange wachten gaat wederom beginnen