celebrate1st Stond op de planning ooit een keer te gaan kopen. Maas als bij Amazon een te goede aanbieding lopt heb ik geleerd deze meteen te kopen. Zo ook bij deze. En we staan te popelen om te gaan bouwen!! Eerdt de zolder klaar over een paar maanden. Dan aan de Lego stad beginnen. En de Lego Titanic kopen.
StefanV Convival Veel plezier, ik vond hem helaas tegenvallen toen ik hem paar weken na release had gekocht... Misschien maar weer eens uit de kast pakken
Marvin Marvin Ook hier was het tijd voor een nieuwe NAS. Ik begon ruimte te kort te komen op mijn WD My Cloud EX4 met 4x 2TB schijven en hij is inmiddels al op leeftijd waardoor de support nu tegen zijn einde loopt dus ziehier: een nieuwe Synology DS920+ met 4x 8TB Seagate IronWolf schijven. Daar moeten we het voorlopig wel weer even mee redden π Tijd voor gezinsuitbreiding π Een Synology DS923+ met wederom 4x 8TB Seagate IronWolf schijven. Deze gaat uiteindelijk bij mijn zus in de meterkast wonen als kopie op afstand π Maar ze gaan eerst even gezellig samen de initiΓ«le synchronisatie uitvoeren π
20cent Marvin Deze gaat uiteindelijk bij mijn zus in de meterkast wonen als kopie op afstand π Slim!
Steven Een nieuwe halsband, de pup groeit gigantisch hard! Het simpele puppy halsbandje is hij ontgroeit, nu 14 weken oud en al 18,5 kg! Owja, kilo's hondenvoer π En komende week gaan we mee lopen met een Pride Walk met honden, daarom deze bandana
Cerveza Een biertje hier in het hotel, daar ga ik, gezien de prijs van β¬10 ontzettend van genieten!!π
JeepeeB Pittige prijs voor een biertje, of is het een biertje waarvan het water als grondstof word aangeleverd door de Boerie Boerie uil bij een laaghangende zon terwijl de vlinders in Japan oostwaarts vliegen?
Cerveza JeepeeB π€£π€£ nope gewoon een standaard biertje. Gelukkig is het in de supermarkt wat goedkoper.
Njit Leuk boek gekocht op Amazon. Tijdens onze Roadtrips door de US proberen we altijd dit soort gekke Roadside Attractions te bezoeken. Van de cover hebben we er in ieder geval al 5 bezocht π Explore the weird and the wonderful with this collection of quirky roadside history and cool Americana! Vivid photography highlights unique roadside attractions, unusual natural wonders, and a few intriguing mysteries as well. Discover some of the most unusual sights, structures, exhibits, and events in the United States. From the world's largest bug and the world's largest globe to historic castles and a floating bridge, you'll find a treasure trove of sites to explore. Hardcover, 320 pages.
Amber Vip 5202. Via marktplaats(25 euro inclusief verzendkosten) Die standaard kastjes van KPN zijn niet te doen en die kreeg ik ook niet van KPN.
Amber jos Ja kon ik ook krijgen maar bij mijn contract kreeg ik ze niet. Moest ik eerst een nieuw abonnement afsluiten (15 euro duurder per maand) dan pas zou ik ze krijgen van KPN. Had deze .. Als ik daar Youtube of NPO+ op opende of andere app liepen ze vast. En deze VIP5202 kastjes werken vergeleken met die standaard rommel echt uitmuntend.
Amber https://tweakers.net/pricewatch/385641/philips-49pus7809-zwart/specificaties/ 49" 4K ultra smart hd tv met ambylight. Als vervanger voor mijn 40" full hd Samsung tv in de slaapkamer.
celebrate1st Vakantie Zeeland zit erop. We dachten met de doos LEGO per persoon wel de grootste kosten hebben gehad. Wordt er per ongeluk een fles bier omgestoten over mijn telefoon, dus nieuwe telefoon gaan halen. En last but not leest houdt ook scheerapparaat ermee op na vele jaren goed te hebben gewerkt. Nieuw gekocht door mijn vrouw de Middeleeuwse Smid van LEGO. Door mij nieuw gekocht het LEGO winkelcentrum, gsm (S23) met hoesje en een nieuw scheerapparaat.
Ivetje Deze trui gisteren gekocht in Europapark π geen hele duidelijke pretpark-trui, maar goed subtiel.