Mark 4 dagkaarten voor Europapark 4 dagkaarten voor Rulantica met een kluisje en 2 drankbekers Ff slikken, maar wel weer ongelooflijk zin in! En wat hebben ze de app toch goed op orde, direct de tickets zichtbaar en voor VirtualLine klaar te zetten.
jos shure vond het eindelijk tijd om een paar microfoons te droppen in nederland.. 2 heb ik er al.. nog 2 te gaan en dan de antenne distri nog.. als da net zo snel gaat als dit is mijn tape rackje wel klaar voor ik met pensioen ga π
celebrate1st Sommigen zullen hat niet weten, anderen hebben het toevallig gelezen. Na een traject doorlopen te hebben voor onze kinderwens is het helaas niet gelukt. Wie weet in de toekomst zonder hulp, maar ikzelf ben er al uit. We zullen helaas geen kinderen krijgen. Omdat mijn vrouw jarig is in september wil ik haar eens goed in de watten leggen. Een miskaarm heeft ze (hebben we) meegemaakt, veel hormonen moeten slikken en alles wat erbij komt, de man komt er 'makkelijk' vanaf. Vandaar een keer een Γ©cht leuke verjaardag voor haar. Heb 6 boeken (Stephen King) gekocht omdat graag leest en het grote cadeau wordt een concert van AndrΓ© Rieu in Maastricht. Eigenlijk zelf ook wel een beetje zin in...
ASF Mijn laatste bezoek aan EP was in 2008 (15 jaar geleden, schandalig!! π ) Komend weekend na lange tijd dit park bezoeken en meteen maar een Resort Pass aangeschaft, ofwel alle "gemiste jaren" maar eens goed inhalen komend weekend en tijdens de verdere periode van dit abonnement π
Johan Na een klein ongelukje dit weekend π³3 nieuwe zwembad slangen, wat koppelingen en onderdelen voor een fatsoenlijke bypass. Owh en 1200 liter vers water π€£
Johan Amber wel als het ineens niet meer in het zwembad zit maar op de stoep ligt π€£ In het bad is het ongeveer 15 tot 20cm minder water. 1 van de slangen was compleet afgescheurd, denk dat de hond er achter is blijven hangen ofzo.
DAN2019 Beetje laat maar goed, had op 30 Juni ticket kunnen bemachtigen voor het concert van P!NK en weekje later zaten we op de tribune :-) Ze gaf een geweldige show af in Koln. Dat was een snelle aankoop en ongepland.
Hjalmar ASF Ik had mij ingeschreven voor de UK, daar nooit een bericht gekregen. Via een vriendin kreeg ik toegang voor Amsterdam, waar ik 4 uur in de wachtrij stond. Uiteraard geen tickets π