Kim Steven Haha ja klopt inderdaad! Telkens als je denkt, ja bijna genezen… Oh nee nog niet 😉. Succes!
Johan Een nieuwe wasmachine en wat denk je wat er nog geen 12 uur na de aanschaf PLOF zegt, de vaatwasser 😡dat wordt voorlopig ff met de hand afwassen.
Mitchke92 Vakantie geboekt naar Salou in september ! Uiteraard ook met een bezoekje aan Ferrari Land en Port Avontura 😀
Njit Johan juist een nieuwe wasmachine gekocht omdat de oude rammelde je moet hem wel waterpas zetten he...
The_Bullgod Johan juist een nieuwe wasmachine gekocht omdat de oude rammelde Tja, mogelijk had je dat niet hoeven doen. Want een wasmachine rammelt vooral als deze juist NIET waterpas staat. Dus ik hoop echt dat je dit eerst gecontroleerd hebt, voordat je de nieuwe kocht.
DAN2019 Een mooie verjaardagskado (15-11) voor mezelf (Eigenlijk veel te vroeg maar ja,) Een staanplaats voor de concert van Madonna The Celebration Tour 2023 @ Keulen Hotelletje geboekt op loopafstand van Lanxess Arena (klein 10 minuutjes lopen)
Jules De laatste elektrische ditjes en datjes om mijn nieuwe thuiskantoor af te werken. Moderne stopcontacten, een lichtknop met nachtlicht, extra kabels met ingebouwde stoppen voor mijn elektronica. Vrijdag is 't af.
Johan Gezien mijn laatste post waarschijnlijk geen verrassing. Een nieuwe vaatwasser, helaas was het economisch niet meer interessant om de oude te repareren. Hopelijk is het nu even over met deze leuke verrassingen 😱
Johan The_Bullgod Ja had witgoed monteur laten komen omdat de lagers waren versleten (trommel draaide zwaar en je kan het verschil ook horen met niet waterpas), helaas moest dan bij dit model de kuip of trommel (weet niet meer welke) vervangen worden.