Amber Dan maar deze aangeschaft zonet bij AliXpress voor 1 euro dit is gewoon de oplossing voor mijn leeslampje bij/boven mijn bed
Lekker veilig ook, een ongekeurd ding in je stopcontact steken en maar hopen dat het goed gaat met die 230 Volt die er doorheen gaat! Ik snap dat veel mensen er geen goede kennis van hebben en er dus onbewust niet over nadenken, maar elektronica die in het stopcontact gaat moet je niet zelf direct in China kopen.
Het is zo goedkoop om een reden en dat is het ontbreken van veiligheidskeuringen. Ik kom als elektricien vaak genoeg rare dingen uit china (aliexpress) tegen die zijn doorgebrand o.i.d. en soms vind ik het echt een wonder dat het goed is afgelopen... Geef iets meer geld uit en koop iets dat wel veilig/gekeurd is, je speelt namelijk serieus met je leven voor die paar euro die je bespaard...
Tot zo ver mijn '2 cents', sorry als het een beetje aanvallend overkomt, het is echt niet persoonlijk bedoeld! Maar asjeblieft, wees verstandig en gooi dat ding meteen weg zodra die binnenkomt, of nog beter, annuleer de bestelling als dat nog kan.