Jules Ook hier zijn showkaartjes de meest recente aankoop, maar ik durf 't niet bepaald als lokaal te omschrijven. π
Ow niet?!? π
Dat zaaltje kunnen slechts 280x zoveel mensen in als hier π
Wel tof zeg, zeker wel een bucket-list item om die mannen nog een keer op te zien treden. Ik ben zelf geen enorm stones fan maar ik had wel hetzelfde gevoel toen ik jaren terug Genesis nog een keer op het podium zag. Kippenvel. Heel veel plezier Jules!
Intussen is de volgende aankoop ook een feit!

Ik heb een logic board gekocht om een oude iMac (mid 2010 27") om te vormen naar een extern scherm. Ik weet het, MacOS bied daar opties voor om het scherm zelfs in Windows als tweede scherm te kunnen aansturen maar toch. Met een intussen 11 jaar oud moederbord erin is het ding gewoon wel een beetje op. Tegelijkertijd is het scherm van 2560Γ1440 (2K) nog prima in te zetten (en deze heeft geen delamination of glaring of backlight bleeding). Dus er zit een mooi ombouw projectje aan te komen, hopen dat alles lukt!!!
Mijn vader had nog een oud stukje aluminium liggen om daar een nieuw knoppen paneeltje van te maken om het scherm aan te sturen. De knopjes zelf worden van LEGO gemaakt en verder hoop ik nog wat onderdelen te kunnen verpatsen, maar tegelijkertijd twijfel ik of dat haalbaar is bij die Mid 2010 iMac onderdelen.
We gaan het zien, ik vind het in ieder geval tof om die ombouw te doen π