Dit park stond niet persé heel hoog op het verlanglijstje maar stiekem toch wel erg blij dat we dit park aan onze trip hebben toegevoegd. 10 achtbanen is natuurlijk ook niet mis en hier hebben ze wel een fatsoenlijke flying. En eerlijk is eerlijk, er is natuurlijk ook niks mis met een dagje in een Six Flags park. Je weet dat je dan redelijk wat achtbanen kunt gaan doen en zitten er altijd wel een paar toppertjes bij. 😎
Kijk dit ziet er al veel beter uit en wordt gelukkig niet zo'n dramatisch dagje als de dag ervoor in Carowinds. Dit wordt gewoon relaxed en rustig de bingo halen, dat is ook wel eens fijn.
En hier hier wordt ik ook blij van. Ziet er toch best tof uit.
Twisted Cyclone ziet er een beetje uit als een mwah mwah baantje maar dat is het zeker niet. Dit is echt een hele toffe RMC ombouw. Echt een heel leuk en pittig baantje met toffe elementen erin. Gewoon verassend goed dus.
Als dit alles is bij aanvang openingstijd dan is het goed te doen.
En het mooie van Twisted Cylone is dat hij al open gaat voor de rest van het park open gaat.
Altijd fijn als je alvast een achtbaantje kunt doen in het openingsgebied. Hierna moesten we even wachten tot we toegang kregen tot de rest van het park.
Je komt als eerste langs deze B&M Stand-up coaster dus die doen we meteen even.
Tja, helaas een niet zo'n heel spectaculaire Stand-up maar tot nu toe ook weinig innoverende Stand-ups gedaan van B&M. Die van Magic Mountain helaas niet gedaan vanwege de bouw van een attractie maar dat lijkt me dan nog wel een van de betere afgaande op wat ik zie op foto's. Maar goed, een Stand-up Coaster is natuurlijk wel best bijzonder en is dan ook zeker geinig om weer een keer te doen.
Dare Devil Dive is helaas geen B&M Dive Coaster maar een Gerstlauer Euro Fighter Dive. Niet het meest fantastische type achtbaan (vooral vanwege de lift natuurlijk) maar toch geven ze meestal wel leuke ritjes weg. En ja als je niet genoeg geld hebt, neem je toch gewoon de Gerstlauer versie van een Dive Coaster.
Hahaha. Ja geweldig die vlammen.😅
Goliath in een type baan waarvan elk groot Amerikaans er 1 heeft.
En toch blijf ik wel fan van de B&M Hypercoaster. De dag ervoor dus Fury325 gedaan en verwacht ook niet dat deze daar overheen gaat maar je merkt wel dat het een redelijk oud baantje is. Een beetje trillen doet ie wel maar oh wat blijft een B&M Hypercoaster toch heerlijk om te doen.
Van deze dingen wordt ik al misselijk als ik ernaar kijk. Gelukkig niet nodig voor de bingo.
En natuurlijk staat in Gotham City een Batman auto.
Mind Bender. Een oude Schwarzkopf waarvan Jacqueline nu nog hoofdpijn heeft. Volgens mij...
Apart baantje zo met die Intamin look-a-like track.
Batman: The ride is een standaard Batman modelletje die we voor het eerst in Parque Warner Madrid deden.
Jammer dat ze in al die Amerikaanse Six Flags parken ook dit modelletje gebruiken. Het is een goede lay-out en het is dan ook zeker geen slechte achtbaan maar wel jammer dat ze niet overal een andere neer hebben gezet. Dit model lijkt haast wel speciaal voor Six Flags gemaakt te zijn. Misschien is dat ook wel?
Wel tof dat we wederom zo in konden stappen zonder te wachten.
Nu zijn ze overal die slingers aan het neerzetten.
Ik weet niet wat hier de bedoeling van is maar de Log flume zag er maar verlaten uit.🙁
De kiddie van dit park is nog enigzins iets fatsoenlijks.
Voor ons niet, wij zijn nog niet klaar.
In Europa zie je vooral de Vekoma Mine Train, hier de Arrow Mine Train. De voorkeur gaat uit naar een Vekoma.
Jeeujj darkride. Ook maar meteen even doen dan.
Tof, een oldskool darkride.
Mwa, of dit wel zo'n goed idee is? Dit ding staat namelijk echt op standje douchen.
Ja, dan ben wel nat ja.
Oké tof. Een soort van Goudurix maar dan iets minder soepel.😎
Deze woodie is enorm leuk. Wat een bak airtime overal.
Dit was ook nog wel een beetje een WTF moment. In die Hall of Justice blijkt een enorm goede darkride te zitten.
Geen idee hadden we en we wisten dan ook niet wat voor een attractie dit is maar dan blijkt het opeens een enorm goede shooter te zijn. Deze mogen ze wat mij betreft in meer Six Flags parken plaatsen.
Ik zie iets eetbaars.😜
En dat zal je altijd zien. Kom je bij waarschijnlijk de beste baan van het park uit (na Tatsu in 2017 snakten we naar meer pretzels) issie is storing...
Gelukkig was dat maar tijdelijk en konden we alsnog een ritje doen. Het is geen Tatsu maar oh wat was dit toch weer even lekker hoor, zeker om door de pretzel te gaan. Dat blijft echt genieten.
Het lijkt zo wel of ze Jacqueline achterna zitten.😂
Haha, daar zit ze dan. Ik ging voor een fotorondje maar daar is niet echt iets fatsoenlijks uitgekomen.
Hmm, wel jammer aangezien ik groot fan ben van Log Flume's.
Alles met een track vind ik enorm tof, zo ook Log Flume's dus.
Haha, ja oké, daar zit je dan de hele dag.🤡
En we sluiten af met deze fantastische RMC.
Deze bingo was echt een vluggertje. We waren hier dan ook vrij vroeg weg want we hadden alles al gezien en gedaan wat we wilden doen. En het is dan wel een minder gezellig sfeertje als het zo rustig is met half volle treinen maar ik vind dat toch wel prettig hoor als ik voor het eerst in een nieuw park ben. Als we hier de volgende keer de bingo kaart komen up daten dan is het niet zo erg als het wat drukker zou zijn.
Eigenlijk hadden we nog wel wat tijd over om wat achtbanen in de buurt te doen zoals Fun Spot Atlanta. Niet meer aan gedacht en ik dacht dan ook dat we wel een hele dag nodig zouden hebben in een Six Flags park.
Verder natuurlijk geweldig dat we hier weer 1 van de 11 bestaande B&M Flying Coasters kunnen doen. Toch wel een zeldzaam type achtbaan want ik had verwacht dat B&M er wel wat meer heeft gebouwd. Maar zoals ik al zei was de pretzel wel weer erg fijn and brings back good memories.😎
Tot zover dit TR. Bedankt voor het lezen.