Jules je weet dat de voorganger (Terminator) nog meer film gebaseerd was dan deze show? 😉
Ik vind het een prachtige nieuwe toevoeging. Terminator heeft me, ondanks het nogal trage begin wat enkel film was, enkele jaren geleden enorm verrast. Door het enorme budget wat destijds met de attractie gemoeid was was de show niet hopeloos verouderd zoals veel shows in Walt Disney World vandaag de dag wel zijn. Toch bewonderingswaardig dat Universal voordat dat wél het geval is het geheel al aanpakt.
Op film ziet het er uit als een enorm spectaculaire show met prachtig gebruik van nieuwe technieken. Het doet me denken aan Kung Fu Panda in Hollywood, welke met enkel 2D schermen en geen acteurs toch de illusie van diepte weet te wekken. Hier zal dat nog meer zijn. De combinatie van decors en projecties oogt subliem.
Een stuntshow beoordelen op spektakelwaarde is vanaf video niet te doen. Maar aan de enorm positieve recensies te zien heeft Universal er weer een topper erbij. Het park bestaat verder vooral uit intense ervaringen waarbij je heen en weer wordt geschud in een kar, dit is een welkome afwisseling. Tof! 😃